MINI Multitone Editions

החיים בצבע.

חגיגות ה-MINI החדשה בגרסת מולטי-טון מתחילות.

העיצוב הבלתי שגרתי של הגג של ה-MINI תמיד היה משהו שייחד את דגמי הפרמיום הבריטיים והלקוחות השתמשו בו כדי להדגיש את האופי האישי שלהם. החל מה-MINI Paul Smith עם 26 פסים צבעוניים, דרך גרסת דגל אנגליה ועד גג המולטי-טון האלגנטי, הגג תמיד היה האמצעי המושלם לביטוי הטעם האישי. מהדורת המולטי-טון של מיני יוצאת לדרך ומשדרגת את העיצוב החיצוני והפנימי. הצבעים השונים של הגרסה המיוחדת החדשה מאפשרים לבעלי MINI לבטא את עצמם ולהיות חלק מהמסע המרתק של MINI.

MINI Multitone Edition

הצביעה המיוחדת של הגג מתחילה בשמשה הקדמית ונמתחת לעבר חלקה האחורי של המכונית. חלקו הקדמי של הגג צבוע בצבע לבן Aspen, מתפשט לאחור, מתחלף באלגנטיות לאפור מעומעם ואז משתנה לשחור Jet. ההופעה הייחודית שנוצרת על ידי צביעה הדרגתית זו משתלבת עם קשת לבנה מופשטת המעטרת גרסה זו גם במקומות אחרים. צביעה מסוג זה של הגג היא משהו מיוחד בין המתחרים. היא מדגישה את הצללית המיוחדת של ה-MINI המחולקת לשלושה חלקים. המראה המיוחד מתקבל בעזרת תהליך צביעה רטוב-על-רטוב חדשני המתבצע במפעל באוקספורד. שלושת הצבעים מרוססים ישירות בזה אחר זה בטכנולוגיית Spray Tech ייחודית זו. כיוון שהתנאים הסביבתיים משתנים, ייתכנו שינויים בצביעה ולכן כל MINI היא ייחודית במינה.

ה- MINI במהדורת Multitone מגיעה לישראל רק בגרסת 3 דלתות.

גרסת המולטי-טון משדרת תחושה ידידותית וחיובית והיא מזכירה לנו שלחיים יש צבעים מגוונים. גרסת ה-3 דלתות מגיעה לישראל בצבע ירוק Sage. הקשת שבמהדורה המיוחדת מתייחסת לשונות וגם לגישה החיובית והיא מגיעה בצורת גרפיקה לבנה מופשטת.

הקשת מופיעה גם על הזימים בכנפיים הקדמיות כמו גם על קורה C בצורת מדבקות מיוחדות. בנוסף, הגלגלים מגיעים עם כיסויים מיוחדים בשני גוונים. ה-MINI מגיעה עם חישוקי סגסוגת קלה 18 אינץ' בעיצוב שני גוונים וחישורים בעיצוב Pulse כדי להדגיש את ההילה החיובית של הגרסה המיוחדת.

השם שניתן לגרסה זו, מולטי-טון, והקשת בצבעים ידידותיים מופיעים גם על ספי הדלתות ועל שטיחוני הרצפה בצד הנהג ובצד הנוסע הקדמי. הקשת המופשטת חוצה את לוח המכשירים והיא מעטרת גם את מגיני השמש. גלגל ההגה הספורטיבי בגימור עור זוכה לסמל מיוחד בחישור התחתון.

 

*התמונות להמחשה בלבד