THE MINI VISION URBANAUT

חזון העתיד.
ה-MINI VISION URBANAUT.

ה-MINI Vision Urbanaut, מכונית הקונספט החדשה והמרגשת של MINI, החלה את דרכה כחזון שהפך כעת למציאות עם יצירתו של דגם ממשי. ה-MINI Vision Urbanaut, אשר תוכננה בהשראת סגנון החיים האורבני תוך התחשבות בקיימות ובשימושיות, מייצגת אינטרפרטציה חדשה ונועזת לרעיון הניידות העתידית.

הקיימות במרכז

ה-MINI Vision Urbanaut היא מכונית חשמלית מלאה שאינה פולטת מזהמים. אולם השאיפה לקיימות אינה מסתיימת כאן. צוות העיצוב הציב לעצמו מטרה להפחית את מספר הרכיבים ולהימנע משימוש מיותר בחומרים. דרך אחת להשיג זאת היא לוודא שניתן להחליף רכיבים בודדים, לדוגמה את הכיסויים הניתנים להחלפה של ה-Urbanaut.

חלל הפנים מתאפיין באחוז גבוה של חומרים ממוחזרים כולל צמר, פוליאסטר ו-Tencel, הניתנים למחזור באופן מלא. וזה לא הכל - המעצבים הקדישו תשומת לב מיוחדת לשימוש בחומרים מסוג אחד כדי לסייע במחזור כל החלקים וכדי שיהיה ניתן להפוך אותם למוצרים חדשים. חלל הפנים של ה-MINI Vision Urbanaut נטול גימורי כרום ועור - גישה שתאומץ גם בדור הבא של דגמי MINI; מלבד זאת, בגלגל ההגה וברצפה נעשה שימוש בשעם ממוחזר הניתן למחזור.

MINI Urbanaut Collage

רגע ב-MINI

ה-MINI Vision Urbanaut היא הרבה יותר ממכונית - היא שואפת להיות חלק מהבית שלכם; מקום שתרצו לבלות בו גם כאשר אתם לא בתנועה. ניתן להתאים את חלל הפנים השימושי שלה לצרכים שלכם וליצור תרחישים שונים שקראנו להם "רגעי MINI". רגעי MINI אלה הם Wanderlust‏, Chill ו-Vibe.

THE WANDERLUST MOMENT

את רגע ה-Wanderlust תרגישו כאשר המכונית בתנועה - בין אם אתם נוהגים בה ובין אם היא נוסעת במצב אוטונומי, המכונית מספקת את הסביבה האידאלית לנסיעה מהנה. את רגע ה-Wanderlust מלווה פסקול של מוזיקה שהולחנה במיוחד, והתצוגה שבלוח המחוונים המרכזי מציגה את אנימציית המסלול ומידע נוסף כגון אטרקציות מעניינות ושעת ההגעה ליעד.

person sitting in MINI Urbanaut
person meditating

THE CHILL MOMENT

את רגע ה-Chill ניתן להפעיל כאשר המכונית עומדת במקומה והוא מתוכנן ליצור מקום מפלט אורבני, מקום שבו אפשר להירגע או לעבוד ללא הסחות דעת. הישענו לאחור או התרווחו בנוחות במושב האחורי מתחת לקשת האחורית המוארת - תוכלו להרגיש ממש בתוך יער. כדי לשדרג את התחושה הזו, ניתן להציף את ה-MINI במוזיקת יער עדינה עם רשרוש עלים ופכפוך מים. לוח המחוונים העגול המרכזי מתקפל מטה והופך לנורה שולחנית תוך הסתרת הלחצנים והמתגים העשויים להזכיר לכם שמדובר במכונית.

THE VIBE MOMENT

רגע ה-Vibe מאפשר לכם ליצור את המקום המושלם למפגש עם חברים. פתחו את הדלת הצדדית ואת השמשה הקדמית והכניסו את העולם החיצוני פנימה. לוח המחוונים המרכזי הופך למרכז מדיה ואנימציות הנעות בקצב המוזיקה מוקרנות על הגלגלים ועל הקשת שמעל המושב האחורי. האפשרות האחרונה ניתנת להתאמה אישית ומאפשרת למשתמשים להתאים את עיצוב המכונית לצרכים שלהם.

person smiling outside