Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.
גיבורי הבטיחות שלנו.
הבובות המשמשות במבחני הריסוק שלנו עובדות קשה כדי להבטיח שנהגי MINI יוכלו ליהנות בדרכים בצורה הבטוחה ביותר. מבחנים קפדניים מבטיחים כי הנוסעים והולכי הרגל ייהנו מאותה רמה של הגנה, באמצעות מערכות הבטיחות המתקדמות שבנמצא. הודות למערכות אקטיביות ופסיביות שפועלות בתיאום מושלם.
מערכות סיוע.
<p>מי אמר שנהיגה בטוחה חייבת להיות משעממת? אנו ב-MINI מאמינים שכשאתה יודע שאתה בטוח, אתה יכול ליהנות יותר מהרפתקה חדשה. מערכת Driving Assistant המוצעת כאופציה מספקת תפקודים דוגמת התראה מפני התנגשות והתראה על הולך רגל. המצלמה המותקנת בשמשה הקדמית מגלה מצבים קריטיים, מפעילה התראה דו-שלבית ומכינה את מערכת הבלימה כדי לקצר את זמן התגובה. היא כוללת גם תפקודים שימושיים נוספים דוגמת זיהוי תמרורי תנועה, סייען אלומה גבוהה ובקרת שיוט אקטיבית. ב-MINI תוכל למצוא גם תפקודי בטיחות אופציונליים נוספים, שמשלבים בין הגנה ברמה גבוהה יותר לבין חוויה משופרת של התנהגות הקרטינג הנודעת של MINI. תצוגה עילית או מצלמה אחורית עובדות קשה בשבילך - ומשאירות לך את מלוא ההנאה.
שלדה קשיחה.
מבנה המרכב של MINI קשיח, אך גם בעל קריסה מבוקרת - תכונה הכרחית לספיגה של כוחות הולם. הוא מגן עליך בכל עת במקרה של פגיעה חזיתית, אחורית או צדית, או במקרה של התהפכות. השימוש בפלדה בעלת חוזק מתיחה גבוה לאופטימיזציה של המשקל והקשיחות, מאפשר ל-MINI שלך להמשיך ולהעניק תחושה ספורטיבית בנהיגה.
בלימה מתקדמת.
טכנולוגיית בלימה מתקדמת מעניקה לך שליטה מלאה על המכונית של MINI.
מניעת נעילת גלגלים (ABS).
מערכת מהדור המתקדם ביותר למניעת נעילת גלגלים בשעת בלימה, עם ארבעה חיישנים, מבטיחה עצירה מהירה גם בדרכים חלקלקות.
חלוקה אלקטרונית של כוחות הבלימה (EBD).
חלוקה אוטומטית של כוחות הבלימה בין הגלגלים בהתאם לתנאי הנהיגה, וגם בהתאם לחלוקת המשקל הנוכחית של מכונית MINI.
בקרת בלימה בפנייה (CBC).
נכנסת לפנייה מהר מדי? מערכת CBC משפרת את היציבות בפניות מהירות.
סיוע בבלימה.
המערכת מסייעת לעצור מהר יותר במצבי חירום, הודות להאצת התהליך וקיצור מרחק העצירה.
שלוש רמות של בקרה.
שלושה מצבים שונים של נהיגה שולבו בתכנון על מנת לשמור על בטיחותך בכל עת - ולהעניק לך שליטה רבה (או מועטה) ככל האפשר, בהתאם לרצונך.
בקרת יציבות דינמית.
בקרת היציבות (DSC) היא מערכת מוכחת שמפחיתה תאונות. חיישנים חכמים מגלים אם המכונית סוטה מהמסלול, אפילו סטייה קלה. במקרה זה מתערבת מערכת DSC, מווסתת את מומנט המנוע ומפעילה כוח בלימה בגלגלים נפרדים לפי הצורך. בידיים בטוחות.
בקרת אחיזה דינמית.
חצי דגל שחמט, חצי צבע Chili Red - הצהרה אמיתית ממסלולי המרוצים. הרי לא ציפית לפחות מכך משדה מהירה כזו. בקרת האחיזה (DTC) מספקת אחיזה טובה ככל האפשר על כל פני שטח, חלקים או חוליים כאחד. היא גם שבה לספק את כוח המנוע מהר יותר בהשוואה למערכת DSC, ומאפשרת למכונית להחליק מעט לפני שהיא מתקנת את המסלול - להנאת חובבי הריגושים.
בקרה אלקטרונית לנעילת הדיפרנציאל (אופציונלי)
בקרת נעילה (EDLC). אם אתה נהג בעל ביטחון, ומעוניין ליהנות ממלוא כוח המנוע ומשליטה כמעט מוחלטת, תוכל לנתק את מערכות DSC ו-DTC. והמכונית של MINI עדיין תשמור עליך. מערכת EDLC מתערבת לפי הצורך כדי למנוע החלקה ולעצור סחרור גלגלים בפניות והאצות נמרצות.
לבטיחות מלאה.
מטכנולוגיות חכמות ומתקדמות של פנסים ראשיים וכריות אוויר, ועד צמיגים שאפשר להמשיך ולנסוע עליהם גם במקרה של נקר - המכונית של MINI מוכנה להגן עליך בכל עת. כדי להתרשם מיתרונות בטיחות נוספים, צא לסיור..
היא זכתה בניצחונות רבים במרוצים, ובכלל זה שלושה ניצחונות בראלי מונטה קרלו היוקרתי. המסורת נמשכת גם היום, והשם John Cooper Works מבטיח איכות יוקרתית וביצועים ברמה הגבוהה ביותר.
צמיגי Runflat (אופציונלי)
אין יותר צורך לחשוש מנקר בצמיג. צמיגי Runflat המוצעים כאופציה תוכננו לשמור על הצורה שלהם במקרה של נקר. הם מיוצרים מגומי עמיד בחום, עם דפנות צד מחוזקות במיוחד, ומאפשרים לנסוע למרחק של עד 150 ק"מ, במהירות של עד 80 קמ"ש, כדי להגיע למקום שבו ניתן לתקן את הגלגל.
פנסי בלימה דינמיים.
אם יהיה עליך אי פעם לבלום בלימת חירום, פנסי הבלימה יתחילו להבהב כדי להזהיר את הנהג של הרכב שמאחור. מהבהבי החירום יופעלו באופן אוטומטי כהתרעה נוספת על המצב הקריטי.
כריות אוויר מהירות.
כל מכונית MINI עם גג קשיח מצוידת בלא פחות משש כריות אוויר. כריות האוויר החכמות והמהירות במיוחד מצוידות בחיישני בטיחות. החיישנים מנטרים כל העת את מקומות הישיבה של הנהג והנוסע הקדמי, וגם את השימוש בחגורות הבטיחות ואת חומרת הפגיעה, ועושים שימוש במידע זה כדי לבקר את מהירות הניפוח של כריות האוויר. נכון חכם? בדרך כלל, כריות הצד מותקנות בדלת, אבל ב-MINI הן מותקנות במושב כדי שיוכלו להיפתח בדיוק במקום הנכון, גם אם מזיזים את המושב. גם בתכנון של כריות הווילון יושם רעיון חכם. הן מותקנות במרכז הגג, בכל אחד מהצדדים, ונותרות פתוחות במשך זמן ארוך יותר בהשוואה לכריות הרגילות, כדי להעניק הגנה מפני התנגשויות משניות ושברי זכוכית שמתעופפים. ב-MINI, אתה מוגן מכל זווית.
בקרת יציבות אוטומטית + אחיזה (ASC+T).
מערכת ASC+T מונעת סחרור של הגלגלים הקדמיים, כדי להבטיח תנאים אידיאליים לתחילת נסיעה ואחיזה גבוהה.
פנסים ראשיים מסתגלים בטכנולוגיית LED (אופציונלי)
תאורה אופטימלית בדרכים ישרות ובפניות כאחד. הפנסים הראשיים המוצעים כאופציה, בטכנולוגיות קסנון באלומה הגבוהה ובאלומה הנמוכה ו-LED, מעניקים ראות מעולה גם בחשיכה או במזג אוויר גרוע, וסובבים בכיוון תוואי הדרך כדי להאיר גם את הנעשה מעבר לפינה. הזווית שלהם מתכווננת כלפי הדרך גם על פי המהירות וחלוקת המשקל במכונית של MINI. הפנסים המרהיבים גם שוטפים את עצמם באמצעות מתזי שטיפה נשלפים, כדי לשמור על הראות המעולה.
סרן אחורי גמיש.
הסרן האחורי מרובה החיבורים מאפשר לכל גלגל להגיב בנפרד. כך שגם בנסיעה על משטחי דרך לא ישרים, לא מושפעת כל השלדה - והנסיעה נותרת חלקה.
רוצה עוד?
גלה מידע נוסף על הבטיחות של MINI, כולל מאפיינים שהותאמו במיוחד לדגמים השונים.