countryman Sweden

לטייל במרחבי שוודיה ב-MINI COOPER SE COUNTRYMAN.

ה-MINI Countryman היא ללא ספק ה-MINI ההרפתקנית ביותר. לכן המרחבים הפראיים של שוודיה הם המקום הטוב ביותר להעמיד אותה במבחן. הארכיפלג לאורך חופה המזרחי של שוודיה כולל עד 24,000 איים - יעד מושלם להרפתקה ללא מעצורים.קראו עוד כדי לדעת איך ה-MINI Cooper SE Countryman ALL4 Untamed Edition יכולה להיות החברה המושלמת להרפתקה פרועה כזו!

לנשום אוויר נקי.

בחלק זה של שוודיה, הממוקם על חופי הים הבלטי, האוויר החורפי נקי, מלוח ומרענן. בעת בחירה במצב חשמלי בלבד, ה-MINI Cooper SE Countryman פלאג-אין הייבריד נוסעת ללא פליטת מזהמים ושומרת על ניקיון האוויר של חופי הים.

Countryman Sweden
Countryman Sweden

אידאלית לנהיגה בשטח.

ה-MINI Countryman מצוידת במערכת הנעה כפולה לכל הגלגלים, ALL4, המוכיחה את עצמה בשטח. היא מאפשרת לנו לרדת מהדרך הסלולה ולצלול לעבר המרחבים הפתוחים, לבקר בכפרים מרוחקים המתהדרים בבתי עץ שוודיים מסורתיים בצבע אדום בוהק.

לנדוד על כבישים חורפיים.

כאשר הטמפרטורות יורדות, תנאי הדרך הופכים למאתגרים במיוחד. אבל בשביל ה-MINI Cooper SE Countryman זה ממש לא בעיה. מנוע הבנזין שלה המצויד ב-3 צילינדרים מניע את הגלגלים הקדמיים והמנוע החשמלי מחובר אל הגלגלים האחוריים.תצורה זו, עם הספק מערכת כולל של 220 כ"ס, מאפשרת ל-MINI הזו להתמודד עם כל אתגר בדרך.

Countryman Sweden
Countryman Sweden

יש מקום להכל.

טיול באיי הארכיפלג השוודיים דורש הכנות. יש מעט מאוד בתי קפה, חנויות ומסעדות בדרך. ואם אתם רוצים להשתתף בפעילויות המסורתיות השוודיות כגון שייט או דייג, אתם צריכים מספיק מקום לחפצים שלכם. למרבה המזל, ל-MINI Countryman תא מטען עצום בנפח של 1,275 ליטרים, די והותר לכל נסיעה.   

שדרגו את ההרפתקה הבאה שלכם.

ראו איך ה-MINI Cooper SE Countryman ALL4 הופכת לחברה המושלמת לנסיעה הבאה שלכם.
* דגם ה-MINI COUNTRY מיובא לישראל אך הגרסה המוצגת בכתבה ומופיעה בתמונות אינה משווקת בשלב זה.