שומרים על מה שטוב ומשנים את השאר!

החיים בעיר לא תמיד קלים. אבל דמיינו עיר שיש בה את כל הטוב בלי כל הרע. היום אנשים מגלים מחדש את כל הדברים הנפלאים שיש לעיר להציע, ולצידם מופיעים ברחבי העולם פתרונות חדשים להתמודדות עם שינויי האקלים ולשיפור איכות החיים - זה הזמן המושלם לדמיין מחדש את החיים בתוך העיר.

בעזרת פרויקט ה-URBAN-X של MINI, אנו תומכים ביותר מ-60 יזמים המתמודדים עם חלק מהאתגרים העירוניים הגדולים ביותר שלנו כדי לבנות ערים שכולנו נאהב. בין אם מדובר במיזם של Circuit ליצירת אמצעי תחבורה שאינם מזהמים, שמירה על רוכבי האופניים עם Oonee, יצירת קהילה בעזרת OneRoof או טרנספורמציה לאופנת הווינטג' של Thrilling - אנו רוצים לחשוב מחדש על הסביבה העירונית ולהתאים אותה לכל אחד ואחת.

MINI מאתגרת את הסטטוס קוו וממשיכה לתכנן פתרונות ניידות חדשים בני-קיימא לתושבי הערים. בעזרת URBAN-X‏, MINI תומכת ביזמים, במהנדסים ובמעצבים במטרה לפתח ערים ידידותיות לסביבה, אנרגטיות ומלאות עוצמה. URBAN-X ו-MINI: יוצרים עיר שקל לאהוב.

UrbanX Grid

CIRCUIT

אני אוהבת לטייל בעיר, אבל אני שונאת לחפש מקום חניה. Circuit הוא שירות תחבורה זעירה עטור פרסים. בעזרת ציי מכוניות חשמליות, מיזם Circuit מאפשר לנסוע בחינם בתוך אזורים עירוניים עמוסים בלמעלה מ-20 מדינות בארה"ב כולל ניו-יורק, ניו-ג'רזי, פלורידה, קליפורניה וטקסס. זו אפשרות יעילה וידידותית לסביבה, המפחיתה את העומס בכבישים, משפרת את יכולת הניידות, יוצרת משרות חדשות ומחברת בין מותגים ואנשים בצורה מיוחדת ומועילה. והכי טוב - מיזם Circuit משתף פעולה עם ערים, מפתחים ומותגים מתקדמים כדי להציע את השירות ללא עלות.

OONEE

אני אוהבת לרכוב על האופניים שלי בעיר אבל תמיד יש לי את החשש שכשאני אצא מהבית בבוקר אני אגלה שהם נגנבו. המיזם Oonee פותר בעיה זו בעזרת משטחי חניה חכמים, מודולריים וניתנים להתאמה אישית המציעים חניה מאובטחת לקטנועים ולאופניים ברחבי העיר. Oonee מתוכנן לגדול עם הזמן כדי ליצור רשת מקומות חניה ציבוריים לאופניים ולקבלת שירות באזורים עירוניים. השירות פועל בעלות משתלמת וסביב השעון - 24/7. בניגוד לפתרונות הרגילים לאחסון אופניים, Oonee מתוכנן לשדרג את המקומות ולא להסתיר אותם.

ONEROOF

אני אוהבת לפגוש אנשים חדשים, אבל קשה לי לעשות את הצעד הראשון. OneRoof היא פלטפורמה חברתית המסייעת לאנשים שגרים באותו בניין ליצור קהילה ולעזור זה לזה. בעזרת אפליקציה מבוססת צ'ט, המשתמשים יכולים לדבר זה עם זה באמצעות הודעות טקסט או בקבוצות עניין, ליצור אירועים כגון החלפת בגדים או ערבי משחק ולקנות/למכור/להחליף חפצים או שירותים זה עם זה כגון טיול עם הכלב או שיעורי יוגה. המטרה שמאחורי מיזם ה-OneRoof היא לגרום לאנשים להרגיש יותר מחוברים, לדעת שיש מישהו שיכול לעזור להם ושהם לא לבד.

THRILLING

זה מאוד מרגש אותי למצוא פריטי לבוש מיוחדים, אבל לא תמיד אני נמצאת ליד חנויות הווינטג' האהובות עלי. Thrilling היא פלטפורמת המסחר האלקטרוני הראשונה לבגדי וינטג' ויד שנייה המפחיתה את פליטות הפחמן, הפסולת וצריכת המים. המיזם Thrilling מבוסס על שלושה עמודי תווך: 1) סיוע לבעלי חנויות מקומיות להגדיל את העסק שלהם ולהגיע ללקוחות חדשים בכל העולם 2) הפחתת ההשפעה הסביבתית של תעשיית האופנה על ידי עידוד קנייה של פרטי לבוש מיד שנייה 3) העצמת האינדיבידואליות והאדם האחד באמצעות אופנה.