Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.
מיקסום טווח הנסיעה שלכם.
לגלות את כל מה שאתם צריכים לדעת על שיפור ביצועי ה-MINI החשמלית שלכם בכביש ובשטח כדי שתוכלו למקסם את טווח הנסיעה שלכם ולנסוע למרחקים ארוכים.


נהיגה בלחיצה על דוושה אחת. פשוט.
נהיגה בקצב קבוע, במקום האצות תכופות בעוצמה מלאה, תסייע בשיפור טווח הנסיעה שלכם. הדבר גם יצמצם את הפעלתה של מערכת הבלמים הצורכת אנרגיה גדולה יותר בהשוואה לבלימה רכה.
פעולת הנהיגה בלחיצה על דוושה אחת מאפשרת לכם להאיץ ולבלום בעזרת דוושת ההאצה בלבד. כאשר אתם משחררים את הדוושה, אתם מפעילים את מערכת הבלימה הרגנרטיבית החכמה. פעולה זו מאיטה את ה-MINI שלכם בצורה חלקה וגם ממירה את אנרגיית התנועה לאנרגיה חשמלית הטוענת את הסוללה. אל תדאגו, פנסי הבלימה יידלקו כאשר אתם משתמשים בלחיצה על דוושה אחת כדי להזהיר את הנהגים שמאחוריכם.
טמפרטורה חיצונית.


חימום מראש או קירור מראש?
פעולת החימום/הקירור מראש מאפשרת לכם לחמם או לקרר מראש את הסוללה של ה-MINI החשמלית שלכם לטמפרטורה האופטימלית בעזרת החשמל המגיע מרשת החשמל ולא מהסוללה. בצורה דומה אתם יכולים לכוונן את מיזוג האוויר לטמפרטורה המתאימה לכם כאשר המכונית עדיין בטעינה. זהו יתרון נוסף המאפשר למקסם את הטווח כיוון שיש צורך בפחות אנרגיה כדי לחמם או לקרר את תא הנוסעים במהלך הנסיעה.
התקנו גם משאבת חום חדשה יעילה במיוחד שאינה רק מעבירה את החום מהאוויר שבסביבה אלא גם מרכיבי מערכת ההינע, וכך היא מפחיתה משמעותית את תצרוכת האנרגיה.
איולה, בעלים של MINI חשמלית
"אני אוהבת לחמם מראש את המכונית בבוקר לפני שאני נכנסת אליה כאשר היא עדיין בטעינה."
חימום מושבים וגלגל הגה.
באופן כללי, אם חיממתם מראש את ה-MINI שלכם, הדבר אמור להספיק. אבל בטמפרטורות נמוכות, לאחר היציאה לדרך, אנו ממליצים להשתמש בחימום המושבים וגלגל ההגה כדי לשמור על הטמפרטורה במקום להשתמש יותר מדי במערכת החימום אשר עלולה להשפיע על טווח הנסיעה.
* חימום הגה וחימום מושבים זמינים בחלק מהדגמים.




לפתוח את החלונות או להפעיל את מיזוג האוויר?
זוהי שאלה שטרם נמצא לה מענה. אף אחת מהדרכים לא מסייעות בחיסכון. מיזוג האוויר משתמש בכוח הסוללה ופתיחת החלונות מגדילה את כוח הגרר של המכונית. גורמים מסוימים עדיין ממליצים לנהוג עם חלונות פתוחים בטענה שזו הדרך החסכונית יותר מבין השתיים. אולם בכביש עמוס, האם אתם באמת רוצים לשאוף את גזי הפליטה?
כמה ירוק אתם יכולים להגיע?
מצב החוויה הירוק משפר את יעילות המנוע החשמלי והוא מסייע ל-MINI החשמלית שלכם למקסם את טווח הנסיעה. הוא משפר את טווח הנסיעה בעזרת פעולת הבלימה הרגנרטיבית הטוענת את הסוללה באנרגיה המתקבלת בעת בלימה או שיוט. במצב הירוק ניתן לראות את זרימת האנרגיה על המסך ובצורה זו אתם יכולים להבין מה ההשפעה שיש להתנהגות הנהיגה שלכם על המכונית ולזכות בטווח בונוס בעת נהיגה יעילה יותר.




מיסטי, בעלים של MINI חשמלית מלונדון
"שימוש בפחות אנרגיה מאפשר להגדיל את טווח הנסיעה ולהוציא פחות כסף."
שאלות ששואלים אותנו לעיתים קרובות.
בדומה לרכב עם מערכת הנעה רגילה, לסגנון הנהיגה יש השפעה על טווח הנסיעה של המכונית החשמלית. ככלל, נהיגה רגועה, שקולה ואחידה משפרת את טווח הנסיעה. אם לדוגמה אתם מאיטים את מהירות הנסיעה בדרך מהירה, אתם יכולים להגדיל משמעותית את טווח הנסיעה שלכם. מערכת הבלימה הרגנרטיבית פועלת כאשר אתם משחררים את דוושת ההאצה והיא ממירה את האנרגיה הקינטית לאנרגיה חשמלית המשמשת לטעינת הסוללה; כך ניתן להגדיל את טווח הנסיעה.
על ידי חימום מראש של הסוללה, אתם משפרים את מהירות הטעינה (במיוחד בטמפרטורות נמוכות), משפרים את היעילות בעת הנהיגה, ובנוסף - מסייעים בשמירה על תקינות הסוללה.
רמת הטעינה הטובה ביותר היא בין 20% ו-80%. ניתן להגיע לרמות טעינה נמוכות יותר או גבוהות יותר אולם כדי לשמור על הסוללה, מומלץ להישאר בין ערכים אלה. דרך תפריט המכונית תוכלו להגדיר בקלות את מגבלת הטעינה ל-80% ולהיות רגועים. מצב זה אמור להספיק לנסיעות היום-יומיות שלכם. אם אתם צריכים עוד, פשוט הגדירו יעד גבוה יותר.
טעינה רגילה בעזרת זרם חילופין (AC): טעינה זו טוענת את המכונית בצורה יעילה בעיקר במהלך הלילה אך גם במהלך היום. בהשוואה לשקע מתח ביתי, לעמדת הטעינה AC הספק גבוה יותר ולכן היא יכולה לטעון את הסוללה בתוך כמה שעות בלבד. סוג זה של עמדת טעינה מכונה בקצרה עמדת טעינה AC. טעינה מהירה בעזרת זרם ישר (DC): עמדות טעינה מהירות DC הן האפשרות טובה יותר כאשר אתם צריכים לטעון את המכונית במהירות. הן יכולות לטעון את הסוללה מהר יותר - כאשר אתם יוצאים לקניות או יושבים לאכול במסעדה, לדוגמה. תהליך הטעינה נמשך בין 30 ל-40 דקות. סוג זה של עמדת טעינה מכונה בקצרה עמדת טעינה DC.