מונעת בחדשנות.

המכוניות החשמליות שלנו משלבות בין היכולת היצירתית שלנו לנצל את החלל ובין טכנולוגיה עתידנית. אלה באים לידי ביטוי במהלך תכנון הסוללה ומיקומה. הסוללה, המגיעה בצורת האות T והמותקנת ברצפה, מורידה את מרכז הכובד ומשפרת את חלוקת המשקל כדי לאפשר למכונית להיות זריזה יותר ולתמוך בתחושה המוכרת של מכונית קארטינג שאנו כה אוהבים. מורשת החדשנות חיה ובועטת. אנו ממשיכים לספר את הסיפור.

ניידות חשמלית ב-MINI - טכנולוגיה - הנעה קדמית זריזה ניידות חשמלית ב-MINI - טכנולוגיה - הנעה קדמית זריזה

הנעה קדמית זריזה.

ה-MINI Cooper החשמלית היא מכונית עם הנעה קדמית המספקת את הריגוש המוכר של מכונית קארטינג המגיע מה-MINI‏ 3 דלתות. כוח המנוע מועבר אל הגלגלים הקדמיים האחראים על ההיגוי ועל ההנעה. משקל המנוע נמצא על הגלגלים הקדמיים כך שאתם מקבלים אחיזה טובה יותר על כבישים חלקלקים. ועל ידי הפחתה למינימום של המקום הדרוש לרכיבים המכניים, אנחנו ממקסמים את המקום לשימוש הנוסעים.

ה- MINI החשמלית - נהגים מספרים.

נהגי מכוניות MINI מספרים על אהבתם למכונית החשמלית שלהם.

סטפני וורסט, מנכ"לית MINI

"היא הכי מכונית קארטינג שיש."

ניידות חשמלית ב-MINI - טכנולוגיה - ללא שימוש ביסודות נדירים ניידות חשמלית ב-MINI - טכנולוגיה - ללא שימוש ביסודות נדירים

בלימה רגנרטיבית.

הבלמים של ה-MINI החשמלית מאיטים את מהירות הנסיעה והם גם יכולים להאריך את טווח הנסיעה. כאשר אתם משחררים את דוושת ההאצה, מערכת הבלימה הרגנרטיבית ממירה את המהירות (האנרגיה הקינטית) לחשמל וטוענת את הסוללה. המערכת כוללת שני מצבי בלימה שונים ואתם יכולים לשנות את עוצמת הבלימה הרגנרטיבית כך שתתאים לסגנון הנהיגה שלכם.

MINI Countryman חשמלית שנוצרה ללא שימוש ביסודות נדירים.

נכון להיום, הפסקנו להשתמש "ביסודות נדירים" במערכת העברת הכוח של ה-MINI Countryman החשמלית. עשינו זאת בעזרת גישה עיצובית חדשה שבה השדות המגנטיים מחליפים את המגנטים הרגילים ומייתרים את הצורך להשתמש בחומרים אלה. התפתחות משמעותית זו הופכת את תהליך הייצור לתהליך בר-קיימא ומסייעת בשיפור ההגנה על הסביבה.

ניידות חשמלית ב-MINI - טכנולוגיה - ללא שימוש ביסודות נדירים ניידות חשמלית ב-MINI - טכנולוגיה - ללא שימוש ביסודות נדירים

שאלות ששואלים אותנו לעיתים קרובות.

כלי רכב חשמליים אינם משתמשים בשמן מנוע ולכן אתם לא צריכים להחליף את השמן באופן קבוע כפי שהייתם נוהגים לעשות ברכב בעל מנוע בנזין. מכל מקום, חלק מהרכיבים כגון הבלמים והצמיגים עדיין דורשים ביצוע פעולות תחזוקה.

חומרי הגלם העיקריים שמהם מיוצרת סוללת המתח הגבוה הם קובלט, ליתיום, גרפיט וניקל. מארז סוללת המתח הגבוה עשוי מאלומיניום. חברת MINI (קבוצת BMW) מתחייבת לפתח שרשרת אספקה אחראית, בת-קיימא וכזו העומדת בכללי האתיקה וזכויות האדם המחמירים שלנו. כל ספק חייב לספק מידע המפרט את האופן שבו הוא מיישם את הסטנדרטים הסביבתיים, החברתיים והמשפטיים שלנו, כולל התייחסות לזכויות אדם והאיסור על עבודות כפייה. אנו שומרים על קשר הדוק עם ספקי חומרי הגלם כדי לוודא שכל החומרים מגיעים ממקורות אחראיים במטרה להגן על הסביבה ולשמור על בטיחות העובדים ורווחתם בכל אחד משלבי שרשרת האספקה. אנו גם ממשיכים לפשט את תהליכי הלוגיסטיקה כדי להפחית את השפעת הובלת הרכיבים אל המפעלים שלנו

כן. העמדות פועלות באופן זהה לבעלי כלי רכב חשמליים מחברות שונות כדי לאפשר לכולם להשתמש בהן.

תוכלו להטעין את ה- MINI החשמלית שלכם בעמדות טעינה ציבוריות. ברחבי הארץ פרושות עמדות טעינה ציבוריות לרכבים חשמליים ולרכבי פלאג-אין הייבריד המופעלות על-ידי מספר ספקיות. ניתן להוריד את אפליקציות ספקיות עמדות הטעינה באמצעות App Store / Google play למידע בנוגע לשימוש, מיקום וזמינות הטעינה.