Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.
ניידות חשמלית.
חשמול מערכת ההינע.
חשמול מערכת העברת הכוח הוא עתיד עולם הניידות. בואו נבחן את המערכות השונות של MINI ונכיר כמה מונחים נפוצים.
סוללה ברכבים חשמליים.
מונעת בעזרת ליתיום.
כלי רכב חשמליים עם סוללה (BEV) נטענים על ידי חיבורם למקור מתח חיצוני ובעזרת בלימה רגנרטיבית. הם אינם משתמשים בבנזין או בסולר והם אינם פולטים מזהמים בכלל.
מערכת העברת הכוח.
סוללת המתח הגבוה מסוג ליתיום-יון מעוצבת בצורת T והיא ממוקמת לאורך רצפת המכונית. מרכז הכובד נמוך יותר בהשוואה למכונית MINI בעלת מנוע בנזין, עובדה המשפרת את היציבות ואת הזריזות.
המנוע החשמלי היחיד ממוקם בחלק הקדמי והוא מעביר את הכוח ישירות אל הגלגלים הקדמיים. הספקו זהה להספק של מנוע בנזין בנפח 2 ל' של ה-Cooper S.
הממסרה ושאר המערכות האלקטרוניות ממוקמות מלפנים מתחת למכסה המנוע של ה-MINI Cooper SE. שקע הטעינה נמצא בחלק האחורי הימני.
הנהיגה.
דינמית וחלקה. המערכת הקומפקטית של ה-MINI החשמלית פולטת רעידות נמוכות מאוד ומאפשרת לכם לנסוע ברחבי העיר בשקט מופתי.
מהירה וישירה. ה-MINI החשמלית משחררת מיד מומנט מקסימלי כדי לספק האצה זריזה, מרגשת ומעוררת ונהיגה תגובתית במיוחד ללא כל השהיה וללא החלפת הילוכים.
נהיגה בלחיצה על דוושה אחת. אתם יכולים לנהוג כמעט כל הזמן בעזרת דוושה אחת. אתם יכולים להאיץ למהירות הרצויה. ואתם יכולים לטעון את הסוללה בחזרה אם אתם משחררים את הדוושה ונעצרים.
חיסכון בעלויות.
עם ה-MINI Cooper SE, פחות זה יותר. אנחנו הופכים את הדברים לפשוטים יותר עם פחות חלקים שבהם צריך לטפל בהשוואה למכונית עם מנוע בנזין. ושמירה על תקינות המכונית שלכם תעלה גם הרבה פחות.
MINI COPPER SE.
ה-MINI המתקדמת ביותר.
פלאג-אין הייבריד - שילוב בין שני עולמות אנרגיה.
דגמי הפלאג-אין הייבריד (PHEV) משלבים בין מנוע חשמלי ובין מנוע בעירה רגיל.
ה-MINI Cooper SE Countryman מספקת 220 כ"ס. וטכנולוגיית הסוללה החדשה מאפשרת לכם לנהוג במצב חשמלי בלבד ללא פליטת מזהמים. נהיגה במצב זה היא אידאלית בתוך העיר והשימוש במנוע הבעירה מתאים לנסיעות ארוכות יותר.
אתם יכולים להתחבר בקלות לשקע הטעינה בבית, במקום העבודה או בעמדת טעינה ציבורית.
מבנה מערכת העברת הכוח.
מנוע ה-TwinPower Turbo שמתחת למכסה המנוע מניע את הגלגלים הקדמיים והוא משתמש בדלק הנמצא במכל הממוקם מאחור.
במצב חשמלי טהור המכונית הופכת למכונית עם הנעה אחורית כשהמנוע החשמלי הממוקם מאחור, מניע את הגלגלים האחוריים.
הסוללה והמערכות האלקטרוניות מותקנות מתחת למושבים האחוריים.
מוכנה לצאת לדרך.
סוגי כלי רכב חשמליים אחרים.
תוכלו למצוא בכבישים שני סוגים נוספים של כלי רכב חשמליים.
מיילד-הייבריד.
מערכת הבלימה הרגנרטיבית ממחזרת את האנרגיה שבדרך כלל הולכת לאיבוד בהאטה; אנרגיה זו משמשת להגברת עוצמת המנוע ולשיפור החיסכון בדלק.
אתם לא יכולים לטעון את מערכת המיילד-הייבריד ישירות באמצעות שקע ביתי או מטען ציבורי.
רכב חשמלי פועל באמצעות תא דלק - רכב מימן.
כלי רכב בעלי תא דלק מימן מונעים על ידי מנוע חשמלי. ההבדל הוא שהם מייצרים את החשמל בעצמם. שלא כמו כלי רכב חשמליים עם סוללה או כלי רכב מסוג פלאג-אין הייבריד, הם לא מקבלים את המתח מסוללה נטענת שהיא חלק מהרכב. במקום זאת, כלי רכב הפועלים באמצעות מימן מצוידים בתחנת כוח משלהם - תא הדלק.
קיימות.
המחויבות שלנו לקיימות הולכת וגוברת וניתן לראות זאת בבירור עם הטמעתם של סטנדרטים חדשים בהערכת מחזור החיים של כלי הרכב. תהליך זה מתחיל בעת בחינת המשאבים שבהם אנו משתמשים, תצרוכת האנרגיה ועד אחוז החומרים הניתנים למחזור. המטרה שלנו היא גם להגיע לשרשרת ערך בת-קיימא תוך שימוש בחומרי גלם ממוחזרים ומתחדשים - כולל אספקת האנרגיה.
לא מדובר רק בניהול המשאבים - המטרה שלנו היא לקבוע את טביעת הפחמן הדו-חמצני לכל שרשרת אספקת החומרים בעת חתימה על הסכמים עם ספקים - ולשלב אמצעים בתוך שרשרת הערך המטפלים בהפחתת פליטת המזהמים.
המסע שלנו לעבר עתיד ידידותי לסביבה וללא פליטת מזהמים הופך לאט לאט למציאות.
בבית ובדרכים.
אתם יכולים "למלא" את המכל ב"דלק" מתי שאתם רוצים, בכל מקום שבו אתם נמצאים.