הכל חשמלי. הכל כאן.

דגמים חדשים ודרכים חדשות. הדור הבא של MINI לוקח את התחושה האגדית של מכונית קארטינג ושל מקסימום מומנט בזמן אפס לרמה הבאה. הביצועים שאנחנו ממש אוהבים נשארים ללא שינוי. הטכנולוגיה שמאחוריהם הופכת לחכמה יותר ונקייה יותר מיום ליום. כאן תוכלו לגלות את כל היתרונות שבאימוץ סגנון חיים חשמלי וחדש - כמה תחסכו, כל כמה זמן צריך לטעון וכמה קל לנהוג במכונית חשמלית.
ניידות חשמלית ב-MINI - סרטון הקדמה

האם ידעתם?

ניידות חשמלית ב-MINI - קו חוצץ ניידות חשמלית ב-MINI - קו חוצץ
MINI Electromobility - illustration - CO2 reduction

73-89%

פוטנציאל להפחתת פליטת זיהום CO2.

ניידות חשמלית ב-MINI - אנרגיה ירוקה

100% נסיעה ירוקה

0 פליטת מזהמים.

ניידות חשמלית ב-MINI - איור - מהירות טעינה

28 דקות

כדי לטעון מ-0% ל-80% בעזרת מטען מהיר DC.
ניידות חשמלית ב-MINI - קו חוצץ ניידות חשמלית ב-MINI - קו חוצץ

יש כאן יתרונות משמעותיים.

בעצם המעבר ל-MINI חשמלית, אתם יכולים לחסוך בצורה משמעותית את עלויות הדלק. אם אתם יכולים לטעון את המכונית בבית, עלות הטעינה לק"מ תהיה נמוכה מאוד בהשוואה לתדלוק מכונית בנזין. 

כמה רחוק אפשר לנסוע?

רחוק. רחוק מאוד.

ניידות חשמלית ב-MINI - טווח ניידות חשמלית ב-MINI - טווח

טווח נסיעה חשמלי מקסימלי של MINI COOPER החשמלית 300-390 ק"מ

טווח נסיעה חשמלי מקסימלי של MINI COUNTRYMAN החשמלית 447 ק"מ

* טווח הנסיעה החשמלי הינו לפי בדיקות המעבדה ועשוי להשתנות בהתאם לתנאי הדרך, האקלים, תחזוקת הרכב, מאפייני הנהיגה ובלאיהסוללה המשפיע על קיבולה ויכול להיות נמוך מנתוני היצרן.

כיצד למקסם את טווח הנסיעה.

ניידות חשמלית ב-MINI - טיזר טווח נסיעה ניידות חשמלית ב-MINI - טיזר טווח נסיעה

עצות נוספות להגדלת טווח הנסיעה.

מחשבון עלות וזמן.

ראו כמה אתם יכולים לחסוך.

גלו את אפשרויות הטעינה שלכם.

MINI Electromobility - charging teaser MINI Electromobility - charging teaser

ביחד ניצור עתיד טוב יותר.

פרוייקטים, סיפורים ושיתופי פעולה - בהשראת המוטיבציה שלנו לשיפור ועשייה - למען כולנו ולמען כדור הארץ.

שאלות ששואלים אותנו לעיתים קרובות.

מזג האוויר עלול להקטין זמנית את טווח המכונית החשמלית בכ-10%‏-12%. מכל מקום, כיום, מכוניות חשמליות יכולות להגיע לטווח נסיעה של 250‏-300 ק"מ, די והותר לנסיעות היום-יומיות שלנו. כדי לטעון את הסוללה בצורה יעילה היא צריכה להיות בטמפרטורה מסוימת - 15°C עד 25°C. לכן מומלץ להחנות את המכונית בחניה סגורה אם הדבר אפשרי כדי שהטמפרטורה החיצונית לא תשפיע על הסוללה יותר מדי.

גודלה של רשת החשמל הארצית אינה בעיה רצינית כפי שרוב האנשים חושבים. נכון להיום, חדירת המכונית החשמלית לשווקים באירופה תואמת את הציפיות, ורשת החשמל מתפתחת באופן קבוע במקביל.  

יחידות הנעה חשמליות מורכבות מפחות חלקים נעים בהשוואה למנועי בעירה פנימית; כלומר תחזוקתן של מכוניות חשמליות תהיה זולה יותר, במיוחד הודות לעובדה שעלות הטיפולים תהיה נמוכה ביותר בממוצע בהשוואה למכונית עם מנוע בעירה פנימית. נוסף על החיסכון בעלויות הטיפולים, עלות החשמל הנמוכה המשמש לטעינת הסוללה בבית עשויה להגדיל את החיסכון עם הזמן. במקביל לעובדה שהבעלות על מכונית חשמלית תהיה זולה יותר בבירור בהשוואה למכונית עם מנוע בעירה פנימית, חלקים מוכרים כגון צמיגים ורפידות בלמים יעלו פחות או יותר אותו הדבר.