1

מכונית מגניבה. מכונית הגלידה של מיני.

גלו את המיני המתוקה והמיוחדת המעוצבת בהשארת הבאטמוביל.

לאורך השנים, החל מהופעתן הראשונה, מכוניות מיני תמיד היו ייחודיות ולעתים קרובות בוצעו שינויים במבנה גוף הרכב כדי להשיג מטרות שונות. זה בדיוק המקרה עם המיני ווילדגוס (Wildgoose), שבה יצרן האוטובוסים הבריטי הפך מיני פשוטה לבית על גלגלים עם כל הפינוקים הדרושים.

אחד מהתוצרים המופלאים ביותר הוא המיני-אוטו-גלידה המיוחדת. לרעיון שמאחורי המיני אוטו-גלידה היו שלל עיצובים וגרסאות, אולם אף אחד מהם לא התפרסם כמו גרסה זו עם הגג הבולט האייקוני.

המיני-אוטו-גלידה כונתה בחיבה באטמוביל-מיני בפי רבים, למרות שמה שעניין אותה זה גלידות ולא צדק. הסיבה לכך היא שהמיני-באטמוביל התבססה על המיני פיקאפ הקלאסית, רק ללא הגג והחלק האחורי, והיא שאבה את ההשראה לעיצוב ממקום לא שגרתי: סדרת הטלוויזיה "באטמן" של שנות השישים בכיכובו של אדם ווסט. הדמיון לבאטמוביל מהסדרה ברור גם בלי שהמכוניות יעמדו זו לצד זו. לשתיהן יש "עיניים גדולות" - בבאטמוביל הן בסביבת הנהג ובמיני הן מעליה.

.
.
אחד מהתוצרים המופלאים ביותר הוא המיני-אוטו-גלידה המיוחדת.
למרבה הצער, הרעיון שמאחורי יצירת המכונית הזו הוא לא שלנו. הן נבנו על ידי חברת Cummins Ice Cream Vans אשר ייצרה מכונית מיוחדת זו בשנות השבעים. המייסד, סיד קמינס, בחר במיני כיוון שהיא הייתה הפתרון המושלם למכונית גלידה קומפקטית ומשתלמת. המותג קמינס נרכש בשנת 1998 על ידי וויטבי מוריסון מהעיר קרו שבאנגליה. חברת וויטבי מוריסון, מכונית גלידה אגדית נוספת, החלה את דרכה בשנת 1962 וממשיכה לייצר מכוניות גלידה מיוחדות ומדליקות. בעוד שהמיני-אוטו-גלידה מצאה בית חם בתצוגת המורשת של המכוניות הקלאסיות של קבוצת BMW, המכוניות האלה לא לגמרי יצאו לפנסיה. וויטבי מוריסון בנתה לפחות רפליקה אחת של המיני-אוטו-גלידה לחברה שרצתה משהו קצת יותר מיוחד בציי מכוניות הגלידה שלה, מכונית שתגרום לאנשים לחייך.
.

בשיאה, החברה ייצרה מאות יחידות ממכונית זו והיא נמכרה לא רק בריטניה אלא גם במדינות אחרות. היא התאפיינה בשחיקה ובבלאי לא רגילים, הייתה לה נטייה להחליד והיא החזיקה מעמד 15 שנים בממוצע. לא הרבה יחידות שרדו את השנים אולם אל תופתעו אם תמצאו אחת כזו באיזה פסטיבל או הופעה. אוטו הגלידה של מיני היה אוטו אהוב שעדיין מככב באירועים רבים כגון חתונות. לא מעט כלות התעקשו לאכול גלידה ורודה ביום החשוב ביותר בחייהן.

.
.
לכן בדיוק כמו הבאטמוביל, האוטו-גלידה של מיני עדיין מעניק שירות נהדר לקהילה.
1
dam Image

סדרות מיני מיוחדות.

במהלך אליפות אירופה לשנת 2022, ניתן היה להבחין בכמה מכוניות מיני מיוחדות בקוניגפלאץ במינכן. בין אם הן נועדו להופיע בסרטים, יועדו למטרה נעלה או אפילו עוצבו על ידי מפורסמים כדי להראות לעולם את הפנים הרבים שיש לאישיות של מיני - אהבנו את כולן.

קראו:

המיני הנוצצת שעוצבה על ידי דיוויד בואי.

המיני הקרבית לשטח שעוצבה על ידי DSQUARED2.

המיני-קרוואן הבלתי נשכחת, ה-Wildgoose.

המיני האגדית של מיסטר בין.

 

1