MINI COOPER S "RED MUDDER" של DSQUARED

ה-MINI COOPER S "RED MUDDER" של DSQUARED².

איך תאומים יוצרים את ה-MINI Cooper S הקנדית המהממת ביותר שנעה גם בכביש וגם בשטח? התשובה נמצאת בנשף הצדקה Vienna Life Ball.

כבר דיברנו בעבר על הקשר שלנו עם אירועי הצדקה המפורסמים ביותר. אירוע גיוס כספים נוצץ זה לטובת מחלת האיידס החל את דרכו בשנת 1993 והוא נערך כל שנה במשך 26 שנה עד 2019. מכוניות MINI מיוחדות רבות הוצגו באירוע. התחלנו לתרום מכוניות MINI מיוחדות במינן אשר עוצבו במיוחד על ידי מעצבים ומפורסמים נבחרים לאירוע בשנת 2001 ואנו ממשיכים כך יותר מעשור. דגמי ה-Life Ball MINI, אשר עוצבו למשל על ידי אייג'נט פרובוקטור, דונטלה ורסצ'ה, דיזל, מיסוני וג'יאנפרנקו פרה, גייסו למעלה מחצי מיליון אירו באירוע Aids Life. המכוניות עמדו למכירה פומבית וההכנסות עברו לארגון הצדקה למטרות מחקר.
ה-MINI COOPER S "RED MUDDER" של DSQUARED².
כך גם היה בשנת 2011 כאשר המעצבים הקנדיים, דין ודן קאטן, האנשים שמאחורי ה DSQUARED² האופנתית, יצרו את ה-"Red Mudder" MINI Cooper S שלהם. לכבוד האירוע, התאומים קאטן יצרו מכונית שהתמקדה בדבר אחד: שמחת חיים. הייתם מצפים משני מעצבי אופנה להתעלם מהשימושיות למען ראוותנות, אבל ה-Red Mudder היא בדיוק ההיפך. התאומים קאטן רצו מכונית שתוכל להתמודד עם תנאי מזג האוויר הקשוחים ביותר.
ה-MINI COOPER S "RED MUDDER" של DSQUARED².

עם שני עלי מייפל על הדלתות, המכונית נראית מוכנה לצאת לכל אתגר. המספר 1964 שליד העלים מזכיר את שנת לידתם של המעצבים.

אולם הוא לא מעיד על רמת האבזור של המכונית. היא מצוידת במגן קדמי קשוח ובפנסי ראלי הממוקמים מאחורי המגן ועל הגג. היא גם כוללת בתי גלגלים שחורים, גגון, חלונות כהים וגלגל חלופי על דלת תא המטען. כל אלה בשילוב שלדה מוגבהת וצמיגי שטח פשוט מתחננים מהנהג לקחת את המכונית לשטח ולכל מסע שרק ירצה. ההרפתקה לא נעצרת בפנים - המכונית כוללת מצפן (למקרה ש...) ושטיחוני רצפה העשויים מאלומיניום כדי להגן על חלל הפנים מפני לכלוך. יש גם כמה עלי מייפל DSQUARED² על מושבי העור ועל הדלתות.

ה-MINI COOPER S "RED MUDDER" של DSQUARED².
"עם שני עלי מייפל על הדלתות, המכונית נראית מוכנה לצאת לכל אתגר."
ה-MINI COOPER S "RED MUDDER" של DSQUARED².

ניתן גם לפתוח את הגג של ה-Red Mudder כלפי מעלה; התאומים אכן נסעו במכונית ויצאו דרך הגג כשנהגו בה במסלול הנשף שנערך בשנת 2011. ה-Red Mudder MINI לא הייתה שיתוף הפעולה האחרון בין האחים קאטן ובין המותג באותה שנה. מעצבי האופנה ו-MINI עיצבו גם את ה-"Red Mudder Foulard by MINI & DSQUARED²", צעיף ייחודי ואופנתי שהרווחים ממכירתו הועברו לעריכת מחקרים לטובת הטיפול במחלת האיידס.

ה-MINI COOPER S "RED MUDDER" של DSQUARED².
מיני
1
dam Image

סדרות מיני מיוחדות.

במהלך אליפות אירופה לשנת 2022, ניתן היה להבחין בכמה מכוניות מיני מיוחדות בקוניגפלאץ במינכן. בין אם הן נועדו להופיע בסרטים, יועדו למטרה נעלה או אפילו עוצבו על ידי מפורסמים כדי להראות לעולם את הפנים הרבים שיש לאישיות של מיני - אהבנו את כולן.

קראו:

המיני האגדית של מיסטר בין.

המיני הנוצצת שעוצבה על ידי דיוויד בואי.

המיני-קרוואן הבלתי נשכחת, ה-Wildgoose.

המיני הוורודה המגניבה ביותר בהשראת באטמן, המיני-אוטו-גלידה.

 

1